16 Ekim 2013 Çarşamba

Dinamik anahtar kelime ekleme ile daha uzun Google AdWords başlıkları almak

Mart ayından beri biz 25 karakter başlık sınırı üzerinde görüntüleme için görünen bazı Google AdWords reklamları hakkında rapor edilmiş. Geri Mart ayında, bu bir hata olduğunu, ancak Google yanlış Google tarafından söylendi. Mart sonunda, tekrar bu konuda Google probed ve Google doğruladı, bazı durumlarda, AdWords başlık 25 başlık karakter sınırını aşıyor olabilir.Longer Adwords Titles Yeni bir WebmasterWorld iplik bu konu tekrar hayata getiriyor şimdi AdWords temsilcilerinin aslında nasıl AdWords reklamlarında uzun başlıklar gerçekleştirebileceğiniz reklamverenler söylemek var burada. Örneğin, bu reklamveren "Sanal Yardımcısı eğitimi" başlığı olmasını istedik ama 26 karakter olabilir. Yani bunu çözmek için o dinamik anahtar kelime ekleme orada almak için kullanır. Sanal Yardımcısı eğitim için arama, tam 26 karakter başlığı olan bir reklam görebilirsiniz. Bunu kanıtlamak için bir fotoğraf eklenmiş.Dinamik anahtar kelime ekleme özelliğinin kullanıldığı birçok sorunlar vardır. Özellikle reklam sadece her zaman işe yaramayabilir, artı başlık her zaman diğer konular arasında reklam açıklama eşleşmeyebilir. Ama bu herhangi bir artış oranı ve sonuçta, kalite puanı, tıklama yol açar görmek için bu dışarı test değer.WebmasterWorld Forum tartışma.


Planlanmış Tweets Twitter reklam ürünleri UsersFacebook için şimdi mevcut mobil Analytics firma, Onavo satın aldı


HTML5/CSS3 Hizmetlerinden $15-de sayfa.Profesyonel SEO Hizmetleri deneyimli SEO uzmanı tarafından


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder