15 Aralık 2013 Pazar

Dont sigara WWW alan adı, Google diyor Park zarar veremez

No parking domainÇok sık görüyorum... A yer nereye etki www sade bir şekilde does değil iş. Sigara www sürümü için uygun site gider, ancak bazı durumlarda, bir 404 sayfası veya bir park edilmiş etki alanı sayfası www sürümü gider.Google Web Yöneticisi Yardım iplik bu-ebilmek var olmak çok kötü Google.Gary Illyes dedi Googlenın sitenizin performansı için a Googler söz vardır, "Bunu çok iyi site olumsuz yönde etkileyebilir. Şiddetle bunu düzeltmeni öneriyorum." Gary, onun etki alanı olmayan www sürümünü park edilmiş etki alanına nasıl gitti atıfta bulundu.Gary dedi: Neden alan adı park ettiğini biliyor musun? http://realclayovens.co.uk/this çok kötü bir kullanıcı deneyimi olan ve çok iyi de algoritmalarımız karışabilir. İçeriği yalnızca site www sürümü üzerinde hizmet etmek istiyorsan, 301 için mantıklı yeniden yönlendirme realclayovens.co.uk www.realclayovens.co.ukThis için sağduyu çoğu SEO ve bazı Web yöneticileri için olabilir, ama bazen bu kanıtı olarak belgelenmiş olması iyidir.Forum tartışma Google Web Yöneticisi Yardım.Görüntü Stephen Finn/Shutterstock.


Kolayca, cep, burada, bağlantı googling ama spam istemedim dediğinden en yakın bulmak gerekir. :-) Awebguy at oldu. com.


WordPress 3.8 olduğunu ve bu bir kontrol paneli FaceliftTwitter hemen bir geri attığı işlevselliği engellemek için değişiklikleri


Benim sel siteKaspersky, Norton, ESET antivirus, en iyi kontrol ettin mi?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder